.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطال انتخابات 3 حوزه انتخابیه

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات مجلس هشتم در سه حوزه انتخابیه ابطال شده است، تاکید کرد : مرحله دوم این انتخابات در 54 حوزه انتخابیه برگزار می شود .

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر عباسعلی کدخدایی پیش از ظهر امروز دراولین نشست خبری خود درسال جدید در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش رسانه ها در جهت انعکاس اخبار مربوط به شورای نگهبان در سال گذشته درباره مرحله اول انتخابات مجلس هشتم، گفت: انتخابات این دوره به صورت سالم و با حداقل تخلفات و اشکالات و نیز با مشارکت حداکثری مردم و حضور همه سلایق، احزاب و گروه های وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی اظهار امیدواری کرد که درمرحله دوم انتخابات نیزبا مشارکت حداکثری واجدین شرایط برگزار شود و نمایندگان اصلح به مجلس راه یابند.

معاون اجرایی شورای نگهبان درمورد تایید صحت انتخابات درحوزه های انتخابیه، گفت: ما دراین دوره بر خلاف دوره هفتم مجلس، در حداقل حوزه ها شاهد ابطال انتخابات بودیم به طوریکه در سه مورد ابطال کلی و یک مورد ابطال جزئی داشتیم.

کدخدایی افزود: ما همچنین دو مورد ابطال برخی صندوق ها را داشتیم که این ابطال ها تاثیری درسرنوشت انتخابات در این حوزه ها نداشت.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ضمن ارائه آمار تطبیقی از برگزاری انتخابات مرحله دوم در مجالس هفتم وهشتم، گفت: در مجلس هفتم انتخابات در 40 حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد اما در دوره هشتم انتخابات در 54 حوزه یعنی در 21 استان به دور دوم راه یافت که این امر نشان دهنده رقابتی بودن انتخابات در دوره هشتم را دارد.

وی تصریح کرد: انتخابات در 82 کرسی باقی مانده است که تکلیف آنها در روز ششم اردیبهشت مشخص می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.